30.12.2020
Vizualizari 1542
Serviciul Fiscal de Stat lansează platforma experimentală a SIA „Registrul electronic al angajaților”

La data de 30 decembrie 2020 va fi lansată platforma experimentală a Sistemului Informațional Automatizat „Registrul electronic al angajaților” (SIA REA).
Totodată, utilizarea sistemului va deveni obligatorie începând cu 1 ianuarie 2021 pentru Ministerul Finanțelor și instituțiile subordonate sau în care are calitatea de fondator, Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Casa Națională de Asigurări Sociale și Compania Națională de Asigurări în Medicină.
SIA „Registrul electronic al angajaților” vine să automatizeze procesele de evidență a persoanelor angajate în câmpul muncii, asigurarea păstrării istoricului aferent raporturilor de muncă și facilitarea accesului la date în timp real. Inițial, sistemul va fi implementat pentru sectorul bugetar, ulterior se va analiza, descrie și aproba procesul de ajustare și integrare a acestuia pentru sectorul real.
Principalele obiecte informaționale ale sistemului sunt crearea, semnarea și aprobarea statelor de personal, a schemelor de încadrare și a dosarelor angajaților.
Dezvoltarea sistemului va continua în perioada anului 2021 pentru sectorul bugetar, cu includerea tuturor componentelor prevăzute în conceptul sistemului, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 681/2020.

Serviciul de presă
Tel. 022 823379
presa@sfs.md



 
 
Noutăţi 16 din 961 
 
Atenţie: În cazul în care aţi depistat o eroare, selectaţi textul şi accesaţi CTRL+Enter pentru a o transmite spre corectare! Vă mulţumim anticipat!
Calendarul fiscal
Video
Panou informativ
Codul fiscal 2021
Transparenţa decizională
Top noutăți
Facebook
 
x
Raportează eroarea depistată!
Acest modul are menirea de a îmbunătăți calitatatea conţinutului paginii oficiale a Serviciului Fiscal de Stat.
Textul selectat
Comentariul Dvs.: